zaterdag 30 december 2017

Dagprogramma 33

Papegaaitje, leef je nog Ieja deeja
Ja, meneer ik ben er nog Ieja deeja
'k Heb m'n eten opgegeten
En m'n drinken laten staan
Ieja deeja POEF
Na vandaag is % van het programma gedaan.



  • De beste wensen voor 2018.

Naschrift
...maar dan wel goed eten en stoppen met de drank...:-) Anders leeft het #papegaaitje straks niet meer... Het jaar 2017 was een jaar om vooral zo snel mogelijk te vergeten... **** * **# !#+!@#(!@+(9=9=9= enzo...:-) Alvast de beste wensen voor 2018...:-)

Ik ben na de broccolisoep en de pannenkoeken met ham en kaas wederom geheel in slaap gesukkeld... Waar ben ik? Waartoe ben ik op aarde? Eh... oudjaar? O nee morgen...

Ik denk dat ik in week 4 van het nieuwe jaar voor het eerst geen afspraak heb met iets van een ziekenhuis, doktor of aanverwant... maar wat niet is kan natuurlijk nog komen...:-)