zondag 13 september 2015

Het lerarenregister

Ga eerst zelf maar 's professionaliseren..... met je #lerarenregister:-)))
...en als je je grenzen en beperkingen niet kent dan moet je gaan professionaliseren... (1/23)
...en als je je werk niet goed doet dan moet je professionaliseren... (2/23)
...of een andere baan zoeken... (3/23)
...met pensioen gaan... (4/23)
...of proberen hogerop te komen als manager of adviseur... (5/23)
...zodat je anderen kan vertellen hoe ze hun werk moeten doen.. (6/23)
...of ga les geven op de lerarenopleiding... (7/23)
...het beste is om gewoon je werk goed te doen... (10/23)
...en wie bepaalt of je je werk goed doet? (11/23)
...dat doet mijn werkgever... (12/23)
...samen met de ouders, de leerlingen, mijn collega's en ik... (13/23)
Zo doen wij dat... (14/23)
...en mijn werkgever wordt daar op afgerekend en ik word er op afgerekend... (15/23)
...dus dat is onze gezamenlijke verantwoordelijkheid... (16/23)
...daar hebben wij geen #lerarenregister bij nodig.... (17/23)
...dat #lerarenregister is alleen voor maar de politiek, de malloten, voor BON, voor piet snot... en jan met de korte achternaam en de rest van het geteisem... (17/23)
...dus ga iets nuttigs doen... (18/23)
...verzin sommen,... (18/23)
...beantwoord vragen.... (19/23)
...reflecteer van mijn part... (20/23)
...ga oliebollen bakken...
...doe waar je goed in bent... (21/23)
...een goed docent is een blije docent... (22/23)
...dus #rotop met je #lerarenregister  (23/23)
...en nu wil ik er niks meer over horen... :-))