zondag 2 september 2012

Wat schuift dat?

Af en toe krijg ik als 'webmaster' nog wel 's verzoeken links op te nemen. Daar is geen beginnen aan. Gewoon negeren, zou ik zeggen. Sommige mensen zijn echter niet zo maar tevreden:
Een tijdje terug heb ik je onderstaande e-mail gestuurd en ik vroeg me af of je de e-mail wel hebt ontvangen. Zo ja, heb je al tijd gehad om de website te bekijken?
Normaal gesproken zou ik er niet op reageren. Maar dit is te leuk:
Naast Studentum.nl is EMG momenteel actief in Zweden, Noorwegen, Denemarken, Finland, Duitsland, Nederland en het Verenigd Koninkrijk. Het concern telt momenteel 100 medewerkers en is gedeeltelijk in handen van Novax, de investeringsmaatschappij van Axel Johnson, die in totaal 17 000 werknemers heeft en een totale omzet van meer dan 5 miljard euro.

Dus zeg het maar: wat schuift dat?

Ik ben benieuwd...:-)