woensdag 26 september 2012

Bestemming bereikt, probeer om te keren...

Op donderdag 27 september verdwijnt wiskundeleraar.nl definitief van het strijdtoneel. Ik heb al eerder gebruikers die toch geen enkele activiteit vertonen verwijderd. Morgen gaan de rest er ook definitief uit. Ik gebruik daarna de website alleen nog maar om de samenvatting aan te sturen. Voor mezelf.

Op het einde der tijden is nabij heb ik al zo'n beetje aangegeven waarom, hoezo en zo...:-)

Het is wel jammer omdat ik vind dat ik met de website heb laten zien dat je met ICT op een mooie manier onderwijs kan verzorgen. Ik heb allerlei leuke dingen gedaan, cursussen bedacht, gemaakt en uitgevoerd, handen en voeten gegeven aan zinvol digitaal leren en nog veel meer. Ik heb er zelfs over geschreven, geweblogd en nog zo wat, maar 't mocht allemaal niet baten. Het is voorbij. It's over. Ik ben een eenzaam figuur dat in de lava verdwijnt, een roepende in de woestijn,...

Is dat erg? Wel nee. Het leven gaat door en misschien krijg ik dan ruimte voor iets nieuws. Je kunt niet blijven trekken aan een dood paard.

Dit zou een mooi moment hebben kunnen zijn om iedereen te bedanken, maar dat is onzin. Ik heb 't voornamelijk alleen gedaan. Dus jullie bekijkt het verder maar:-))