dinsdag 10 juli 2012

Brainstormen

Mischien moet ik ook wel een ‪#mooc‬ starten op wiskundeleraar.nl bijv. 'wiskunde en kunst' of 'differentiaalvergelijkingen' ...

...of 'wiskunde voor mensen die dat niet nodig hebben':-)

...en eh tussendoor... wiskunde is van zichzelf al leuk genoeg... hoor... dus geen extra kunstgrepen nodig denk ik... maar 't kan geen kwaad

...hm... mooie werktitel.... "kunstgrepen" - een cursus wiskunde voor mensen die dat niet nodig hebben....:-))

Dat beginnen we maar 's met 'de bal is rond' - dat is niet zo... http://tinyurl.com/88sk4p4. Hoe zit dat? tada...

Ik ga 's een projectplan maken...:-)

Ons cursusaanbod: 'wiskunde en kunst', 'wiskunde en voetbal', 'wiskunde en humor' en nog zo'n paar...:-)

The Empire strikes back... Film? Vast... maar ik bedoelde eigenlijk wiskundeleraar.nl Ik ben aan 't nadenken over ‪#MOOC‬ en een voorbeeld...

#DEMOMOOC‬ gratis online cursus over 'wiskunde en ...' - nog even bepalen....

Konijnen:-)