zondag 8 januari 2012

Waar doe je 't allemaal voor?

Soms denk ik wel 's 'waar doe je 't eigenlijk voor?'. Daar hebben, neem ik aan, meer mensen last van, af en toe. Ik bedoel maar, je doet van alles, je deelt en vermenigvuldigt, je denkt dat je daarmee goed bezig bent... maar uiteindelijk!? Wat heb je er aan? Leidt dat gedoe ergens toe? Heeft dat zin? Waarom zou je?

Uiteindelijk gaat het om relatie en verbinding. Dankzij mijn Internetverbinding heb de afgelopen weken weer allerlei nieuwe dingen geleerd en nieuwe mensen leren kennen. Mensen met hart voor hun vak, met ideeën, met twijfels, met bezwaren en ideeën...

Ik vind het leuk. We are 'all connected'. Maak er iets moois van. Het leven is te kort om te zeveren, te zeuren of te zeiken. Laten we er iets leuks van maken. Jullie zijn geweldig:-)