zaterdag 4 juni 2011

De toekomst van wiskundeleraar.nl

Het ziet er naar uit dat per 1 september de website wiskundeleraar.nl een andere bestemming krijgt. Wegens onvoorziene omstandigheden zullen we maar zeggen.

De vraag is dan: wat nu? Na 7 jaar trouwe dienst laat ik het maar zo. Ik zou het natuurlijk kunnen proberen te gaan gebruiken bij mijn nieuwe baan, maar in principe hebben we daar al allerlei dingen voor die (hoop ik) ook werken. Zo niet dan kan ik altijd nog 's kijken...:-)


Ik moet daar dus nog een keer over na gaan denken... Ideeën genoeg, maar eerst maar 's kijken hoe 't gaat, wennen aan de nieuwe omstandigheden en dan komen de 'goede ideeën' misschien wel vanzelf. Ik zie nog wel.:-)Je moet dan inloggen. Dat kan dan nog steeds, maar vanaf 1 september 2011 gaat dan niet meer.

Grafschrift

Hier rust wiskundeleraar.nl
In leven een waar genoegen
Nu is ie dood
Wat was dat is geweest
Voorbij, voorbij, o en voorgoed voorbij
Deze wiskundeleraar is uitgeteld:-)