zondag 22 mei 2011

Meestribbelen

Ondanks de onvoorziene omstandigheden die sommigen kennelijk al van heinde en ver aan zagen komen moet ik natuurlijk nog wel een paar maanden volmaken.

Voor de rest denk ik dat ik de komende maanden maar zo'n beetje meestribbel. Ik zeg gewoon 'ja' en doe 'nee' of ik zeg 'nee' en doe 'ja' en vice versa. 't Gevolg zal wel zijn dat niemand weet waar hij/zij aan toe is. Laat dat voor iedereen duidelijk zijn.:-)

Ik vermaak me verder wel hoor. Ik maak natuurlijk mijn cursussen af, ik ruim mijn kast op, ik geef de pijp aan Maarten, ik doe geen water meer bij de wijn en ik kijk verder wel hoe 't gaat, maar misschien ook wel niet.:-)

Ik ben nog steeds blij maar nog niet helemaal genezen, zullen we maar zeggen. Terwijl op de keper beschouwd het me nu toch werkelijk allemaal worst zou moeten wezen. Maar dat is nog niet helemaal tot mijn grijze cellen doorgedrongen, geloof ik. Ik heb nog steeds rare neigingen, bijvoorbeeld uit te willen leggen wat nu eigenlijk het idee was! Zinloos! Om te vertellen wat ik nu eigenlijk allemaal gedaan heb en waarom! Zinloos! Vertellen hoe leuk dat was en wat ik daar allemaal van geleerd heb! Zinloos! Wat dat allemaal opgeleverd heeft! Zinloos! Uitleggen waarom het eigenlijk allemaal niet zo veel zin meer heeft. Zinloos!

Kortom: vrij zinloos allemaal.:-)