donderdag 31 maart 2011

Het schiet alweer lekker op

Morgen doe ik nog wat les en dan zit blok 3 er bijna op. Mooi! Maandag ga ik 's de proeftoets van 'functies van meer variabelen' bespreken. Ik moet nog wel bedenken hoe ik dat ga doen. Maar dat gaat wel lukken, denk ik. Daarna natuurlijk nog wel even surveilleren en de toetsen nakijken. Het zijn er maximaal 51. Dat is ook soort afschatting...:-)

Volgende week dan nog 'vakproject', de presentaties van 'wiskunde en cultuur 2-3' en de 'open-reader-toets in tweetallen' van 'statistiek 1-3'. Er zijn al een aantal studenten klaar met het vakproject. Ik hoop dat de rest snel volgt. Ik vind het wel een relaxte cursus, dus ik ben erg benieuwd naar de evaluatie. Bij de deeltijd is de laatste bijeenkomst van cultuur 2-3 altijd zo leuk. Ik hoop dat dit in de voltijd ook zo is. Maar resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. De toets van 'statistiek 1-3' zou geen probleem mogen zijn. Ik ben benieuwd!

Ach ja.. al met al.. de uren voor blok 3 waren vorige week al op. Maar wat doe je er aan? Minder opdrachten? Efficiënter werken? Dat is allemaal wel leuk bedacht maar zo als gaat moet het maar gaan. Als je maar lol hebt zeg ik altijd maar!

Daarna natuurlijk nog even de hertoetsweek. Dat gaat nog wel: 'Taal van de wiskunde 2' (7) en 'Analyse+' (3), beetje surveilleren en nakijken, maar dat mag geen naam hebben.

Daarna gaan we 's vrolijk beginnen aan blok 4. De excursie natuurlijk, vakantie (beter!) en dan 'leergebieden' (2x), 'statistiek 1-3' en 'wiskunde en cultuur 2-3'. Allemaal leuk! Veel deeltijd, dus dat is ook al leuk. Meestal is blok 4 snel voorbij. Ik heb er al zin in. Mooi!:-)