dinsdag 15 februari 2011

Ingewikkeld

Ik zeg wel 's dingen die ik anders bedoel dan de letterlijke tekst. Ik zeg wel 's 'je moet niet alles proberen te begrijpen', maar daar bedoel ik natuurlijk iets anders mee. Ik zeg ook wel 's 'ik doe maar wat', maar dat is natuurlijk onzin! Er wordt over de meeste dingen ernstig nagedacht.

Er zijn mensen die 'zoiets' niet helemaal begrijpen. Meestal zijn dat mensen die sowieso niet zoveel begrijpen. Dat is allemaal niet erg want dat zijn dezelfde mensen waarvan je weet als die iets voorstellen je vantevoren al weet dat het niks wordt. Je kunt er soms zelfs van uit gaan dat je dat dan juist niet moet doen. Dat is dan toch wel weer fijn om te weten.

Op die manier is de wereld toch wel weer een soort van logisch. Maar waarschijnlijk bedoel ik dat natuurlijk weer anders...:-)