zaterdag 5 februari 2011

De toekomst van wiskundeleraar.nl

Dit was me het weekje weer wel. Gisteren heb ik het besluit genomen om voor te stellen met wiskundeleraar.nl te stoppen. Niet omdat dat verstandig is, niet omdat de website niet bijdraagt aan de kwaliteit van de opleiding en ook niet omdat het niet heel erg handig is. Waarom dan wel? Omdat het onvoldoende gedragen wordt en er niets tegenover staat. Je moet daarbij niet alleen denken aan geld, maar vooral ook aan betrokkenheid, belangstelling, meedenken, enthousiasme en zo...:-(

Zie ook Bezwaar

Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik niet zelf lekker verder ga met ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en de website waar ik kan in zal zetten om mijn onderwijs te ondersteunen. Ik ben wel goed, maar niet gek. Uiteindelijk maakt het voor mezelf niet veel uit. Ik kom er toch wel. Wat zeg ik? Ik was er al!:-)

Zie ook Wat is wiskundeleraar?