zondag 23 januari 2011

Bijzondere berichten

Ik was 's een beetje aan bladeren door de 'bijzondere berichten' in mijn mailbox. Dit is zo'n bijzonder bericht:
Ook dit najaar organiseren wij de expertmeetings Hersenen & Leren leren en Leren & werkvormen, waar je als docent zicht krijgt op je rol als docent bij de vorming van de hersenen van je leerlingen en grip krijgt op het ontlokken van de gewenste leeractiviteiten van je leerlingen met een scala een werkvormen ook speciaal voor docenten wiskunde.
Ik weet niet of dat normaal is maar ik krijg hier enorm de kriebels van in mijn hersenen. Ik krijg ook allemaal rare associaties van leerlingen met van die draden in hun hoofd!? Dat zal toch wel niet helemaal het idee zijn, hoop ik...

Dit is ook nog wel een mooie:
Ik volg de opleiding civiele techniek aan de HU. Hiervan kreeg ik de link van deze site. Maar nu kan ik niet inloggen om de wiskunde gegevens/hulpbladen te bekijken.
Een beetje de weg kwijt, denk ik....

Daarnaast nog alle 'plaats een link voor een link'-berichten. Daar doe ik sowieso niet aan, want daar is natuurlijk geen beginnen aan. Bovendien, als iemand een link wil plaatsen (of niet) dan doet ie z'n best maar...

Maar wat moet je hier mee? Geen idee waar of over wie dit gaat. Maar 't is maar dat je 't weet:
Hierbij willen wij u op de hoogte brengen dat de heer Jansen onze school per direct gaat verlaten. Zijn lessen worden waargenomen door de heer de Vries. Dit staat er in de brief Karel zal wel erg blij zijn als hij dit hoort.
De namen heb ik maar even veranderd...

Soms is het wel een beetje sneu:
Hallo mevrouw,
Ik heb u gisteren getracht te bellen, zo ook vandaag. Dit is niet gelukt. Het emailadres via de site werkte niet en heb ik nu pas gevonden. Ik zou van u een email krijgen met daarin de nieuwe adresgegevens, maar heb die niet ontvangen.
Eindelijk een emailadres gevonden is het nog fout... en dan maar denken 'waarom reageert die mevrouw niet?'. Soms zijn die 'verkeerde berichten' wel heel persoonlijk. 't Is maar goed dat ik ze niet lees...:-)

Voor de hogeschool heb ik nog een apart mapje met de titel 'rare hogeschool'. Daar staan ook nog geweldige, grappige, irritante en 'rondombezopen' berichten in. Maar daar over later meer...:-)