woensdag 24 november 2010

De stekker er uit

Mijn 'oude website' op wiswijzer.nl is zo langzamerhand meer een 'archeologische vondst' dan een 'actuele bron' van informatie. Ik moet die boel eigenlijk 's opruimen. Wat kan er weg? Wat is misschien nog aardig om te bewaren? Dat soort dingen...

Dat is nog een heel werkje, want ik gebruik het vooral als een soort dumpplaats van alles wat ik wil bewaren maar niet echt gebruik. Sommige dingen ga ik waarschijnlijk nooit meer gebruiken, maar helemaal zeker weet je dat maar nooit. Soms is het gewoon zelfs meer een bak met 'herinneringen'. Een plakboek...:-)

Wegens het 'mashen' zou het op andere plekken mis gaan als ik de zaak gewoon zou verwijderen. Plaatjes, stukken uitleg, oude leerroutes, verwijzingen, e.d. Gewoon 'uitzetten' is dus (vooralsnog) geen optie. Toch moet ik er wel een keer van af. Eigenlijk zou ik gewoon de stekker er uit moeten trekken. Gewoon niet kinderachtig doen! Dat zouden meer mensen moeten doen.:-)