woensdag 29 september 2010

Waar was die + ook alweer voor?

Don't hit me with those negative waves so early in the morning.
OddBall

't Is toch wat. Ik ben ooit opgehouden met bloggen omdat ik vond dat ik op moest houden met dat gezeur over wat er allemaal niet deugt. Er is ook gewoon geen beginnen aan om te proberen alle domheid en kletspraat aan de kaak te stellen! Tegenwoordig heb je dan gewoon geen leven meer!

Nee, je kunt beter schrijven over de dingen die leuk, aardig, nuttig en zinvol zijn. De naam 'Wiswijzer +' had ik niet voor niets gekozen. Ik zou alleen nog schrijven over de positieve kanten van de dingen die ik doe. Zoiets! Dat was het plan!

Ergens is er toch weer iets mis gegaan, denk ik, maar vanaf vandaag ga ik dat veranderen. Niet zeuren, niet klagen, niet schelden en niet schoppen, maar gewoon 'gezellig' leuke dingen zeggen. Maar ik ga niet liegen!

Ik ben benieuwd!:-)

Om er in te komen moet je maar 's luisteren naar Victory Boogie Woogie. Fascinerend stukje muziek op basis van de Toonklok van Peter Schat door Theo Hoogstins. Mooi toch?

A system in the making! Self-healing for the blind.