donderdag 16 september 2010

Medewerkerstevredenheidsonderzoek

Dat is nog 's een woord! Ik doe daar niet aan mee! Straks gaan er iemand allerlei rare conclusies trekken. Een anonieme enquete? Dat moet je toch niet willen. Als je de dingen die je vindt niet direct en in het openbaar kan zeggen dan ook niet via een enquete.

Bovendien we hebben toch allemaal van zo'n voortgangs- en evalatiegesprek? Waar zijn die dan voor? Ik hou er niet van. Niet van geleuter en niet van enquetes. 't Is meer een gevoel. Het heeft helemaal geen enkele zin. Ik heb nog nooit iets gemerkt van een paar stevige maatregelen naar aanleiding van de uitkomst van zo'n onderzoek. Alles bleef zoals het was. Bovendien: ik heb wel iets beters te doen.

Dat laatste is dan wel weer grappig. Er staan vast allerlei vragen in zo'n enquete over taken en uren en hoe blij je daar mee bent. Heel blij:-)

'Dat is leuk maar daar heb ik geen tijd voor' is dan wel een grappig soort van zelfverwijzing. Gewoon niet doen.:-)