zondag 19 september 2010

GOOGLE-docs

Zo'n formulier in GOOGLE-docs is toch wel bijzonder handig. Je kunt er makkelijk vragenlijstjes e.d. mee maken. 't Ziet er simpel en doeltreffend uit en 't werkt als een speer...:-)

Ik krijg zelfs een alert/e-mailtje als er iemand iets invult, dus dat is dan een mooi soort van signaal om bijvoorbeeld bij een cursusevalutie iets te gaan doen. 't Is wel jammer dat ik eigenlijk niet echt tijd heb om nu 's precies uit te zoeken wat er nog mee zou kunnen. Raportage maken? Overzichtjes? Grafiekjes? 't Zal ongetwijfeld kunnen. Maar dat moet dan een andere keer. Voor die anderhalve man en paardekop gaat het zo ook nog wel...:-)

Ik moet nu ook nog even een koppeling maken tussen een student en een artikel. Ik heb dat even laten liggen maar eigenlijk moet dat wel af deze week. Al was het alleen al voor m'n eigen gemak...:-)

Verder ben ik zo ziek als een hond (woef) en ga voorlopig niet de deur uit...