vrijdag 9 juli 2010

't Is hier geweldig

Ik schreef al eerder over mijn stuk over de website wiskundeleraar.nl. Ik geef toe dat het wat het aan de lange kant was. De reacties zijn eerder kwalitatief (leuke reactie van A.) dan kwantitatief (precies één). Dat is toch geweldig? Ik zal er maar niks over zeggen... o shit, nu heb ik er toch iets over gezegd.

Al met al heb ik een verkorte versie gemaakt voor buitenstaanders. Vooral veel weggehaald en de zaak teruggebracht van 23 tot 6 pagina's. Dat is nog veel, maar echt korter kan het niet worden.


Misschien dat iemand er nog iets aan heeft.

Morgen ga ik nog wat werkstukken nakijken, vakken afvinken en bami maken. Vaarwel! See you later. De volgende keer meer...

"Als ik ooit terug kom
Als ik ooit terug kom
Weet dan goed waarom ik terug kom..."
Jaap Fischer