vrijdag 4 juni 2010

Weekverslag week 22

Daar was ie weer: het weekverslag. Maandag was verwarrend. De les van 'wiskunde en leergebieden' is verhuisd naar de maandag. Maar ik was zelf een beetje in de war over begintijd van de minor, geloof ik...

Had ik eigenlijk al een lokaal? Eigenlijk niet geloof ik, maar uiteindelijk toch wel. Ik weet niet wat het is maar op de een of andere manier kom ik er nog niet helemaal in, in die leergebieden. De minor was wel weer aardig. Het blijft nog steeds de vraag of de leeropbrengsten wel voldoende zijn, maar gezellig is het wel...:-)

Donderdag 'statistiek 1-3' en 'internet en wiskundeonderwijs'. Ik vond het allemaal weer erg leuk. Daar laat ik het maar even bij, denk ik...

Ik laat het er helemaal maar even bij. Deze week was toch weer anders dan andere weken. Ik geloof dat ik wel enigszins opgefokt ben inmiddels... Nou ja dat moet dan maar:-)