vrijdag 26 maart 2010

Weekverslag week 12

Wij zeggen wel 's dat studenten niet kunnen lezen, maar mijn collega's kunnen er ook wat van. Bij het achterwegen blijven van reacties op de vraag de punten door te geven heb ik maar 's geroepen dat ik de punten voor de minor exact dan maar geheel naar eigen inzicht zal gaan invoeren. Dat hielp enorm!

Alleen blijkt nu dat het onderhavige voorstel toch nog niet helemaal was begrepen. Ik roep nog 'dat is vast hogere natuurkunde'. Achteraf gezien veel te ingewikkeld. De misverstanden stapelen zich op. Maar met een beetje geluk gaat het toch een keer lukken, misschien. Ik hoop dit jaar nog...:-)

Verder was het deze week vrij 'normaal'. De maandag en dinsdag zijn altijd wel aardig. De vrijdag is altijd een beetje vermoeiend. Ik weet niet waarom. Op de een of andere manier ben ik er niet voor in stemming. Het gaat wel, maar 't is vaag...:-)

Maar blok 3 zit er eigenlijk al bijna op. Statistiek 1-3 is bijeenkomstgewijs klaar. De verslagen zullen wel komen en ik ben benieuwd of 'men' in deze vorm een beetje begrepen heeft wat de bedoeling is.

Ik blijf erbij dat gewoon wiskunde en een toets verreweg te prefereren is. Waarom moet ik nu altijd zo raar doen. Onderzoek doen, onderzoeksverslag,... Waarom doe ik dat mezelf aan?:-)