vrijdag 29 januari 2010

Opmerkelijk bericht

Ik denk dat 't op elke website voorkomt dat er een 'onverlaat' het nodig vindt om te gaan schelden of iemand allerlei vervelende aandoeningen toe te wensen of gewoon bot en grof uit de hoek te komen. Dat gebeurt in WisFaq dus ook wel 's. Niet vaak, maar toch! Veel zin heeft dat 'feitelijk' niet, want dat soort berichten zien nooit het 'levenslicht'. Erg veel lol aan te beleven is er dan ook niet. Maar deze 'uiting' wil ik jullie niet onthouden:


Nu denk je misschien dat zal dan wel een of andere VMBO-leerling zijn, maar dat is dan een vooroordeel, want dat is (denk ik) niet het geval. Nee hoor! Uit het IP-adres is op te maken dit bericht verstuurd is van:

inetnum: 145.94.0.0 - 145.94.255.255
netname: TUDelft
descr: TUDelft RC

Dat is toch wel opmerkelijk. Is dit nu de X-, Y- of Einstein-generatie?

P.S.
Dit soort dingen komen heel weinig voor. De leukste en aardigste reacties staan op het gastenboek. Als ik het somber inzie dan kijk ik daar... waaruit toch maar blijkt dat het grootste deel van de mensheid heel aardig en beleefd is. Daarna gaat het meestal wel weer...:-)