donderdag 15 oktober 2009

Gooi maar in mijn pet

Ik schreef al eerder over het het rondpompen van hetzelfde. Op Edurep.nl kom je gewoon weer dezelfde zooi tegen als op al die andere bakken met rommel:

...en dat is nog steeds gewoon gepikt uit WisFaq.

De eerste verwijzing van deze zoekactie is ook wel grappig.... Wel een beetje slordig, maar waarschijnlijk ook gewoon blind gecopieerd, zullen we maar zeggen...:-)

Nou ja, verwarrend is het natuurlijk wel. Zie ook Mashup in de praktijk.... Ik bedoel als je dan nog niet het spoor bijster raakt dan weet ik het ook niet.

Maar als je nu al die davindi's, samenzoekendingen, edureps, e.d. in een 'database' gooit en dan nog even flink schudden? Dan ben je, volgens mij, klaar voor wiskunde wat wikiwijs betreft? Kosten? No. Opbrengst? No. Dat is dan toch mooi verdiend. 't Geld is uitgegeven. Plasterk blij... en dan kunnen we verder gewoon weer aan het werk.

Af en toe twijfel ik wel 's, maar nu weet ik het zeker. Gooi maar in mijn pet.