dinsdag 25 augustus 2009

't Is weer voorbij...

't Is weer voorbij, die mooie zomer. Het is werkelijk voorbij gevlogen. Potjandorie... en ik had nog wel zo veel plannetjes en goede voornemens. We zouden nog een keer naar K&J en we zouden nog gaan eten met C&H. Niets van terecht gekomen.

Ik heb niet stil gezeten: de boekenkast is klaar, de laatste dozen van de verhuizing zijn (eindelijk) uitgepakt, mijn kamer is opgeruimd, de slaapkamer is weer helemaal verbeterd en ik heb (vandaag) nog snel even een opzetplankje gemaakt voor op mijn bureau (zie foto). Ik heb zelfs mijn bureau opgeruimd. Wat een geweldig en vooral gigantische bureau hebben we toch...:-)

Ik geloof dat ik voor de vakantie een keer iets geroepen heb over de Pyreneeën. Dat was wel een beetje optimistisch. We zijn blijven hangen in de Ardennen. Ik vind het daar zo heerlijk. We wandelen, eten lekker, slapen goed en de mensen zijn aardig, ook al versta ik er (meestal) geen hout van...:-)

De werkjes voor de lerarenopleiding heb ik maar uitgesteld tot deze week. Eigenlijk zou ik natuurlijk wel moeten beginnen weer, denk ik, misschien zelfs morgen wel!? Maar ik ben er nog niet aan toe. Die werkjes moeten wel af zijn voor volgende week, want dan begint het toch echt weer serieus te worden. Het is dan wel gebeurd met het knutselen, lanterfanten, trappistjes nuttigen, relaxen en zo... Er moeten weer vakken worden gevuld, zullen we maar zeggen...:-)
Welaan ik zie nog wel...

Misschien ga ik nog een sudoku ga doen...:-)